Powered By Blogger

iulie 24, 2013

SPOVEDANIE


In seara asta vreau sa beau
Pentru dragoste, pentru ura...
In seara asta vreau sa traiesc
Pentru el, pentru nimeni...

Sa rad pentru toate zilele in care-am plans
Si mi-am umbrit pentru o clipa frumosii ani
Infratindu-ma cu moartea...
Lasandu-mi inima in suferinte.

Sa plang pentru toate zilele in care-am ras
Si-am alungat iubiri inflacarate
Dand numai iluzii inimilor frante
Fugind si lasand dispret in urmamea.

Sa iubesc pentru toate zilele in care n-am iubit
Doar amintirile ce mi-au ramas
Acum cand dorinta iubirii ma apasa...
Cand siguranta frumusetii n-o mai am.

Sa urasc pentru toate zilele in care n-am urat
Caci am urat iubiri ce le-am pierdut
Nestiind ca le voi dori acum
Cand timpul a trecut prin viata mea.

In seara asta vreau sa beau
Pentru uitare, pentru suferinta
In seara asta vreau sa mor
Pentru ce-am zdrobit, pentru ce-am dispretuit.

(Lorelei, Bucuresti, 1977)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu