Powered By Blogger

martie 16, 2008

STEAUA



Motto:

“Poezia nu se citeste in sine, ci pentru temeiul pe care-l reprezinta, pentru un anumit mod de-a gandi lumea, de a surprinde adevarurile acelea pe care nici gandul, oricat de treaz ar fi, nu le poate tine in lumina sa prea mult, decat cu pretul unei foarte mari energii spirituale…poezia este samburele de foc al lumii, cuvantul primordial, care o face sa traiasca si sa aiba un sens pentru noi.” (Aurel-Dragos Munteanu, Valoarea poeziei)



Fulger ce drumul mi-l arati
si pasii mi-i indrumi in vis,
inima si ochii mei privesc
in zari indepartate
si pe culmi inalte.
Acolo unde steaua
o pot privi de-aproape,
lumina ei si mangaierea
culege roua lacrimilor mele
ce se revarsa-n rauri
printre falnici brazi si verde muschi
din inalt si pana-n vale
sa duca dorul meu adanc
spre cel ce va sa vina
din rasarit si-apus
ca un mandru si falnic mire
purtand in brate
un camp de flori...

Lorelei, 21 decembrie 2007, New York

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu